Urządzenia mobilne i wiadomosci tektowe

Nie można zaprzeczyć, że urządzenia mobilne stały się istotną częścią zakupów przez konsumentów. Firmy muszą zacząć wyprzedzać ten trend, w przeciwnym razie będą narażone na pozostanie w tyle. Według ostatnich badań xAd and Telmetrics...

5 years ago, comments: 0, votes: 2, reward: $0.00

Nie można zaprzeczyć, że urządzenia mobilne stały się istotną częścią zakupów przez konsumentów. Firmy muszą zacząć wyprzedzać ten trend, w przeciwnym razie będą narażone na pozostanie w tyle.

Według ostatnich badań xAd and Telmetrics, przeprowadzonych przez Nielsen, urządzenia mobilne mają z każdym rokiem większy wpływ na konsumentów. Na potrzeby raportu ankietowano 2000 amerykańskich użytkowników telefonów komórkowych, a ich zachowania monitorowano z panelu 6000 użytkowników Apple i Androida Nielsona. Z tegorocznego raportu wynika, że ​​50 procent respondentów uważa swoje urządzenie mobilne za najważniejszy zasób w procesie zakupu. Ponadto ponad jedna trzecia respondentów robi teraz zakupy wyłącznie na urządzeniach mobilnych np dzieki Bramka SMS.

Badanie wykazało również, że tylko 20 procent respondentów wiedziało, czego szukają, jeśli chodzi o zakupy online. Oznacza to, że marketerzy mają doskonałą okazję do wykorzystania urządzeń mobilnych do „budowania świadomości marki i świadomości”, a także do bezpośredniej reakcji lub ukierunkowanych kampanii.

Można to zrobić na kilka sposobów. Posiadanie aplikacji mobilnej lub strony internetowej zoptymalizowanej pod kątem działania na smartfonie lub tablecie jest najefektywniejszym sposobem osiągnięcia tego celu, ale może być kosztowne. Istnieją tańsze alternatywy dla przechwytywania urządzeń mobilnych, które obejmują wykorzystanie strategii marketingowej za pomocą wiadomości tekstowych z Bramka sms bez limitów.

Ponieważ urządzenia mobilne stały się tak ważne dla kupujących, organizacje muszą znaleźć sposób na ich wykorzystanie. Dzięki odpowiedniemu oprogramowaniu do obsługi wiadomości tekstowych

http://jezioro-tarnobrzeskie.eu/web/bramkasms